Frato

jueves, 15 de septiembre de 2011

Declaració d'intencions

Hola lectors, benvinguts al meu bloc.

Sóc l'Alexandra Calero vaig néixer a Badalona, tinc 25 anys i sóc una estudiant de la URL Blanquerna, faig el grau en educació infantil.
La creació d’aquest bloc és per la realització d’activitats de l’assignatura de GTIC
Aquest serà un recull d'informació per dur a terme en un futur unes classes amb uns recursos tecnològics per al suport de les aules, i anirem ampliant mitjançant el curs avança.
Així podrem compartir amb totes aquelles persones que estiguin interessades en nous recursos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario