Frato

miércoles, 21 de septiembre de 2011

Com utilitzar el bloc?

En aquesta classe de GTIC, hem fet la creació del blog per tenir una bona realització el mestre ens ha donat unes pautes a seguir.
Primerament ens hem de fer una compte de gmail per poder crear un blog a blogger, després hem enviat la nostra adreça al professor per poder compartir informació amb els altres companys i a classe.
A la classe d'avui hem obert un blog d'una companya per veure diferents models de blog i poder modificar lo que havíem fet correctament i que no i posar en comú els diferents aspectes.

Les pautes esmentades eren tenir un bon disseny amb un fons atractiu i amb lletres entenedores.

Coses que hem de saber per tenir un blog :

  • Quina utilitat tenen els gadgets.
  • Els Rss.
  • Les etiquetes.
  • Els links
  • Tenir un corrector.

jueves, 15 de septiembre de 2011

Declaració d'intencions

Hola lectors, benvinguts al meu bloc.

Sóc l'Alexandra Calero vaig néixer a Badalona, tinc 25 anys i sóc una estudiant de la URL Blanquerna, faig el grau en educació infantil.
La creació d’aquest bloc és per la realització d’activitats de l’assignatura de GTIC
Aquest serà un recull d'informació per dur a terme en un futur unes classes amb uns recursos tecnològics per al suport de les aules, i anirem ampliant mitjançant el curs avança.
Així podrem compartir amb totes aquelles persones que estiguin interessades en nous recursos.