Frato

miércoles, 21 de septiembre de 2011

Com utilitzar el bloc?

En aquesta classe de GTIC, hem fet la creació del blog per tenir una bona realització el mestre ens ha donat unes pautes a seguir.
Primerament ens hem de fer una compte de gmail per poder crear un blog a blogger, després hem enviat la nostra adreça al professor per poder compartir informació amb els altres companys i a classe.
A la classe d'avui hem obert un blog d'una companya per veure diferents models de blog i poder modificar lo que havíem fet correctament i que no i posar en comú els diferents aspectes.

Les pautes esmentades eren tenir un bon disseny amb un fons atractiu i amb lletres entenedores.

Coses que hem de saber per tenir un blog :

  • Quina utilitat tenen els gadgets.
  • Els Rss.
  • Les etiquetes.
  • Els links
  • Tenir un corrector.

No hay comentarios:

Publicar un comentario