En aquesta classe de GTIC, hem fet la creació del blog per tenir una bona realització el mestre ens ha donat unes pautes a seguir.
Primerament ens hem de fer una compte de gmail per poder crear un blog a blogger, després hem enviat la nostra adreça al professor per poder compartir informació amb els altres companys i a classe.
A la classe d'avui hem obert un blog d'una companya per veure diferents models de blog i poder modificar lo que havíem fet correctament i que no i posar en comú els diferents aspectes.
Les pautes esmentades eren tenir un bon disseny amb un fons atractiu i amb lletres entenedores.
Coses que hem de saber per tenir un blog :
Primerament ens hem de fer una compte de gmail per poder crear un blog a blogger, després hem enviat la nostra adreça al professor per poder compartir informació amb els altres companys i a classe.
A la classe d'avui hem obert un blog d'una companya per veure diferents models de blog i poder modificar lo que havíem fet correctament i que no i posar en comú els diferents aspectes.
Les pautes esmentades eren tenir un bon disseny amb un fons atractiu i amb lletres entenedores.
Coses que hem de saber per tenir un blog :
