Avanç de començar aquest treball no només coneixia la seva faceta de jurat a una serie de programes televisius, sinó que també havia sentit a coneguts que Risto feia conferencies per empreses i en universitats, però mai de primera mà.
Desprès de realitzar aquest treball he pogut gaudir de la seva millor faceta "un bon comunicador" per tant de les seves conferencies, que per sort estan a la disposició de tothom ja que hi han molts vídeos penjats a internet "youtube".
Sempre m'ha cridat l'atenció, ja que els seus comentaris són realment reivindicatius mostrant la seva inconformitat amb els polítics que gestionen el nostres país.
Si teniu interès per saber una mica més un deixo la direcció del bloc que hem creat la Natalia Castillo i jo.
Trobareu un recull dels seus comentaris a twiter, facebook, articles d'opinió i vídeos de conferencies.
No hay comentarios:
Publicar un comentario