Windows Live Movie Maker és un programa que converteix les teves imatges en vídeo.
Com?
Agreges les fotografies que desitgis des de el teu ordinador o des de la teva càmera després li pots posar àudio, ja bé diferents cançons o la teva veu.
Seguir aquest punts:
· Emmagatzemar tot el material que vulguem utilitzar en una mateixa carpeta.
·
Guardem el projecte (Desa el
projecte) en la mateixa carpeta on hem emmagatzemat el material.· Emmagatzemar tot el material que vulguem utilitzar en una mateixa carpeta.
· Comencem el nostre vídeo i li donem a la opció "Afegeix fotos i vídeos" i ja podem començar a afegir el que nosaltres vulguem.
· Si tenim un vídeo i volem només una part d'aquest, podem definir aquella part clicant a sobre de on volem que comenci i "botó dret: definició d'un punt d'inici" i el mateix a on volem que finalitzi "botó dret: definició del punt final".
· Podem desplaçar les "imatges" o "vídeos" per canviar l'ordre, el mateix passa amb la música.
· Podem afegir també "animacions" o "transicions" de manera que es dissolgui millor la imatge o que tingui altres propietats com el blanc i negre.
· Hi ha una opció a l'hora d'afegir la música per si volem que no es senti la gent o sorolls que surten en un vídeo, ens hem d'anar a la pestanya superior: eines de vídeo, volum vídeo i baixar el volum, d'aquesta manera només es sentirà la música que s'afegeixi. Quan volem que acabi una música hem de clicar:opcions, punt final i per afegir altre música l'afegirem des del "punt actual". Per no veure el canvi tan brusc entre una música i altre podem feruna entrada lenta i afegir també una animació
· No ens oblidem de posar un "títol", una llegenda (text a sobre una imatge) i uns crèdits finals.
Per últim com he esmentat abans
es pot pujar el vídeo a "Youtube", es pot gravar en
un "DVD" o a l'ordinador a la carpeta on hem desat tot
el material.
He trobat una explicació a internet per si no ha quedat massa clar:
Windows live movie maker from fabiolasuseth
La música és de Yann Tiersen, les fotografies són meves.
És un recus de gran utilitat, tant per la universitat com per la vida fora d'ella.
Sempre que faig un viatge, faig un recull de les fotografies i elaboro un vídeo amb aquest programa. Us deixo un que vaig fer.
La música és de Yann Tiersen, les fotografies són meves.
No hay comentarios:
Publicar un comentario